Rola mediów we współczesnej polityce amerykańskiej (prasa, radio, telewizja, Internet)

Roman Imielski, Tomasz Płudowski, James A. Wolfe – dyskusja zorganizowana z okazji zakończenia konkursu Know America 2009 [1h33min]

Panel został zorganizowany z okazji finału konkursu Know America 2009. Tematem dyskusji była: „Rola mediów we współczesnej polityce amerykańskiej (prasa, radio, telewizja, Internet)”. Każdy z zaproszonych panelistów reprezentuje inną dziedzinę i inne spojrzenie na zadane zagadnienie.
Doktor Tomasz Płudowski na przykładach omawia wykorzystanie mediów w kampaniach prezydenckich w USA z naciskiem na reklamy telewizyjne i Internet. Pokazuje jak kształtowały się metody docierania do publiczności na przestrzeni lat.
Pan James Wolfe jako dyplomata współpracujący z mediami na codzień zwraca szczególną uwagę na rolę Internetu w ostatnich wyborach prezydenckich w USA. Zaznacza, jak wielką ostrożnością muszą się wykazać osoby publiczne w dobie Youtube i wszechobecnych telefonów komórkowych z kamerami.
Redaktor Imielski jako dziennikarz uznaje Internet za część czwartej władzy. Przytacza sytuację z kampanii prezydenckie w USA, gdy Gazeta nie otrzymałaby wywiadów z kandydatami, gdyby nie jej bardzo popularny serwis internetowy, którego oglądalność przekonała sztaby wyborcze.
Zobacz również :

http://www.kulturaihistoria.umcs.lublin.pl/archives/2127

http://www.edukacja.edux.pl/p-1163-rola-mediow-we-wspolczesnym-swiecie.php

http://pl.scribd.com/doc/27987960/Media-Polityka
[2012]

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska.

Tagi: , , , , , , , , , ,

Podobne wykłady Kultura

Komentarze

Partnerzy

Lista zapisanych wykładów jest aktualnie pusta.