Planowanie działalności gospodarczej – analiza rynku i konkurencji
Wywiad z Anną Sawczuk zrealizowany został w ramach projektu „ABC przedsiębiorczości III. Edukacja finansowa dla mieszkańców wsi i małych miast” [0h28min]
Przy planowaniu działalności gospodarczej warto przeprowadzić analizę rynku i konkurencji. Przy staraniach o dotację (np. z urzędu pracy) wykonanie takiej analizy jest konieczne. Czemu właściwie ona służy? Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z Anną Sawczuk, doradcą ds. rozwoju małych firm.
Wywiad zrealizowany został w ramach projektu „ABC przedsiębiorczości III. Edukacja finansowa dla mieszkańców wsi i małych miast”. Projekt prowadzony jest przez Fundację Wspomagania Wsi we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim. Więcej informacji znajduje się na stronie projektu: http://www.edufin.pl/index.php/component/k2/item/155-analiza-oplacalnosci-dzialalnosci-gospodarczej-kalkulacja-kosztow-i-przychodow-pierwszego-roku-dzialalnosci-rachunek-zyskow-i-strat